6 september 2010

God morgon! Har haft massvis att göra denna helgen så har inte riktigt haft tid till att blogga, men jag har haft en kanonhelg:) I fredags jobbade jag och sen skulle jag mött upp en vän som nyligen flyttat hit upp, men jag somnade hemma vid nio-tiden framför en film. I lördags jobbade jag hela dagen och sen på kvällen var det kräftskiva hemma hos Johans föräldrar. Det var verkligen jättemysigt och riktigt trevligt :) Igår försökte vi sova så länge som möjligt, men sen skulle båda upp för jobb. Efter jobbet hade Johan förberett middag för oss och hans familj som var här en liten stund. Sen somnade vi båda två framför var sin film. Han i soffan och jag i sängen framför Irene Huss. Någon som vet hur den slutade? den var ganska läskig med spöken och sånt haha!

Nu blir det frukost och sen lite jobb!


En bild på mig och Frida i Spanien i somras. Saknar min hårfärg...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0