Bromma center

Uppe med tuppen! Och tro mig..., det har jag varit i flera dagar nu. Har knappt hunnit blogga pga jobbet. Vi fick se butiken för första gången i onsdags och jäklar vilken snygg butik! Ska ta massa bilder och lägga upp idag eller nästa vecka. Nu är det bara en byggarbetsplats, men lite galgar och så kanske kommer upp idag. Men centret är ritkigt fräckt och alla butiker är supersnygga. Jag längtar till den dagen då jag kan gå runt i hela centret och kika i butiker. Hur som helst så har vi dessa dagar plockat av 30 pallar med tusentals plagg och flyttat in dem i ett litet litet lager på 40 kvm. När vi lyft in dem ska de packas upp och alla, ja ni läste rätt, ALLA plagg skulle larmas! Men vi är så jäkla bra så vi har klarat detta på två dagar. Wihu! Vi är ett supergäng och det kommer gå riktigt bra för oss i framtiden:)

Nu ska jag äta lite frukost och sen blir det iväg till Bromma center och jobba röven av mig. Idag blir det ingegt 12-timmars pass i alla fall. Slutar nog runt 4 idag.
Puss

Kommentarer
Postat av: pappi

hej bella. vad roligt att det går bra för dej och eran nya butik. snart fyller du 20 år och jag hoppas du kommer hem så vi kan fira dej. vi saknar dej jätte mycke här nere albin och jag så du ska få en bamse kram när du kommer hem.

du kan väl höra av dej när du är på väg hem så jag får träffa dej hjärtat. från pappi :)

2010-09-17 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0