Dagens rätt!

Idag var det nära att jag syndade riktigt rejält! aj aj aj, haha! Jag har verkligen bestämt mig för att hålla mig till GI-mat nu och då tänker jag hålla mig till det. Är det något ni ska veta om mig så är det att jag absolut INTE är en diciplin-människa. Jag vet inte hur många gånger jag bestämt mig för att sluta bita på naglarna, men det går aldrig! Nu när Johan är så underbar och lagar så god mat så blir det lättare, annars blir det lätt så att man smyger till skafferiet och trycker i sig en macka istället för riktig mat.

Ikväll ska vi äta köttfärslimpa med gräddsås och råröda lingon.

Recept på köttfärslimpa:

500 g köttfärs
ett paket bacon (hackat)
ett halvt äpple (hackat) smörstekta
½ dl ströbröd
salt
peppar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0