Den som inte har legat med en skåning.. ja den vet ju inte vad livet handlar om!

Hallååååå..... Då har jag jobbat min sista dag på Scorett. Tack alla underbara människor för trevliga veckor. Kanske kommer tillbaka om ett tag och jobbar lite extra. Imorgon är det första dagen på det nya jobbet och jag är så jääävla nervös! Det är ett helt nytt team som ska börja arbeta tillsammans så det är både nervöst och spännande. Hoppas att man klickar med alla :)

Idag har jag som sagt jobbat och efter jobbet mötte jag upp Kotten för att gå vidare hem till Emma på lite födelsedagskals. Mysigt! Vi åt tårta, kollade på idol och snackade om allt annat. Jag hade köpt en nyckelring som det stod "Queen of fucking everything" och skrivit en rim-dikt till. Haha, den ringen är bara Emma!!!

Nu är jag hemma och kollar på Kung av Tylösand! haha så jäääävla kul! det är ju lite som paradise hotel fast lite mindre deltagare och lite mer "alla-ligger-med-alla". Vilka intiger det kommer att bli. Jag ser frame mot detta program varje onsdag klockan 22:00!

Nu ska jag kika klart på detta och sen blir det sängen. Upp tidigt imorgon. Puss


Olle i Idol..... HUR GRYM?! Känns inte idol lite mer seriöst iår?
Världens sötaste miniuggs?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0