Första dagen på nya jobbet!

God morgon sunshines! Idag är jag uppe med tuppen och är faktiskt lika pigg som den också. Det m åste vara för att jag är lite nervös kanske? Första dagen idag! shit, vad ska jag ha på mig? Har verkligen inte en aning. Johan gillar INTE att vara smakråd åt mig på morgonen. Han vet att vad han än föreslår så blir det inte det. Men jag tror att det finns fler tjejer än mig som byter outfit mer än en gång på morgonen?Det vore ju en bra idé att bestämma sig dagen innan... men det går liksom inte. Jag är en tjej som känner för en speciell färg på morgonen när jag vaknar. Idag känner jag för brunt, men har inget brunt.. då blir det svårt! Men jag ska nog kunna rota ftram något bra ur garderoben.

Ha en trevlig dag och önska mig lycka till!
Puss

Kommentarer
Postat av: micke

Lycka till med jobbet, du fixar det kanon.Tror det passar dig perfekt med Vero Moda. Dessutom har de ju bra kläder så det blir nog värre på morgonen:):P

2010-09-09 @ 10:32:17
Postat av: Sanne

Good luck, where ar you going to work?

2010-09-09 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0