God morgon :)

Gooooood moooorning :) Idag är jag på väldigt bra humör trots att jag vaknade alldeles för tidigt. Johan skulle gå upp tidigare för han skulle iväg på möte och självklart vaknar jag samtidigt av hans alarm. Jag är sjukt lättväckt på morgonen! Det räcker liksom med första vibrationen av alarmet så är jag uppe ur sängen. Innan behövde jag inte ens ställa alamet när jag skulle till skolan, kroppen var antagligen inställd på att gå upp vid sex varje dag så jag vaknade automatiskt. Sjukt! 

Idag är planerna precis som igår, alltså jobb från 13-19 på Scorett och sen hem till en underbar pojkvän som lagar underbar god mat. Gud vad jag uppskattar det! Riktigt god mat varje dag. Hade jag bott ensam hade det blivit yoghurt hela dagarna haha!  

Nu ska jag dricka upp kaffet tillsammans med MTV! Puss o kläm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0