Jag och min Jonna

Vilken drömhelg jag har haft!!! Fick ledigt från jobbet så jag tog mitt pick och pack (eller snarare en tom resväska som senare skulle bli full) och åkte ner till Booooorås:) Min älskade Jonna var Borås och det var så länge sedan vi träffades nu. Det var verkligen på tiden att vi fick prata igenom allt och inget. Vi gjorde det alla gör på helgerna. Lördagskvällen började på en förfest på Norrmalm, sen ett stopp för lite dans och dryck på XOY, sen avsultades den självklart på Mcdonalds haha, så skönt att man kan rutinerna. Det är alltid samma och det kanske jag kan sakna lite granna. Tapppar man bort någon under kvällen vet man alltid vart han/hon befinner sig efter två då krogen stänger. Mcdonalds är liksom mötesplatsen, alternativt pizzeria Campino. Hur som helst hade jag en sjukt bra kväll och tack Jonna för allt. Du är en stjärna, du är min stjärna. På söndagen tog vi en bakisfrukost på Viskan och efter det var det dags för mig att åka hem till Stockholm igen. Helgen var kanon, förutom den största besvikelsen av alla. Mina föräldrar var inte hemma:( Hade velat träffa dem och kramas lite, men får ta en annan gång.

Nu blir det jobb! Puss


Jag och min Jonna i lördags


Kommentarer
Postat av: skogsmaskinen

du är min bästa :) så ärre bara . älskar dig !

2010-09-25 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0