Middagsmys med Annie

Hej hej! Kom precis hem från en liten middagsvisit hos Annie! Var för första gången i hennes nya lya och kikade. Riktigt mysig lägenhet i Solberga:) Vill också ha eget... Jag åkte till hennes jobb på Medborgarplatsen direkt efter mitt jobb och satt där och hängde medan hon städade och stängde det lilla cafét. Drack lite kaffe och läste CHIC! Kändes skönt att göra nåt efter jobbet istället för att bara åka hem och dega i soffan. Försökte blogga från min iPhone, men det gick ju åt helvete haha!

Men nu ska vi sova:) God natt, hörs imorgon!


Ett litet konstverk på väggen på Annies jobb som jag gjorde när jag och Kotten var där förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0