Riksdagsvalet 2010

Alltså jag är så ledsen! Det här ska vara första gången som jag får rösta i riksdagsvalet, men eftersom jag är så jävla lat och inte fixat nytt körkort som blev stulet i maj kan jag inte rösta. Sedan blev jag ju av med mitt pass på Rhodos så nu måste jag åka hem till Borås för att fixa allt detta. Kan ju verkligen inte legitimera mig med någonting! Jo förutom den där lilla äckliga pappret som ska föreställa ett provisoriskt pass.. haha folk skrattar verkligen åt mig när jag tar fram det och ska försöka legitimera mig!

JAG KAN INTE RÖSTA I VALET! Jag har i alla fall en åsikt och det räcker för mig om familjen rösta lika som mig! Det räknas ju nästan som min röst också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0