Tacokväll med Annie och Cathlin

Vilken dagdag detta har varit. Men det brukar bli så när man är ledig. Dagen startade med den klassiska huvudvärken som konstigt nog alltid kommer när man är ledig?! (det har nog INGET som helst alls att göra med rosén igår) Det ordnade upp dig och kvällen blev riktigt mysig med Annie och Kotten. Vi gjorde som vanligt tacos och sen åt vi massa choklad samtidigt som vi kollade på Hemma bäst på kanal fyra.

Nu är jag så sinnessjukt trött att jag knappt kan hålla mina ögon öppna, men ska till Uppsala imorgon för jobb så måste först kolla tågtider. Fan, jag vill ha day off imorgon också! Nu dröjer det åter igen 8 dagar innan ledighet. Men nu i början är det bara kul. Jag tycker alltid det är roligt med nya grejer.

Puss


haha jag och Annie för typ exakt 10 år sedan. Det roliga är att vi ser exakt likadana ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0