Vi tänkte gå loss på Sturecompagniet igår... men jag kom inte in

Äntligen leeeedig!!! Idag är första gången på över en vecka som jag har en ledig dag! SKÖNT. Min första dag på jobbet gick konon. Träffade hela jobbteamet och alla är verkligen hur trevliga och sköna som helst. Jag tror vi kommer göra ett grymt jobb tillsammans när butiken i Bromma öppnar. Ska bli SÅ spännande! Just nu håller vi till i Uppsala för att lära oss allt om Vero moda och allt därimellan, vilket är kassasystem, larmning, kundkontakt, städning och massa annat. Första dagen i Uppsala var igår och det var jättekul, jobbigt dock att pendla mellan Stockholm och Uppsala. Det blir liksom 2 timmar restid också. Var helt slut efter jobbet igår, men ändå gick jag på rosén! Självklart! Jag, Kotten och Sara satt hemma hos Kotten, lyssnade på go musik, gjorde oss iordning lite smått för eventuell utgång. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och sen sprang vi ner på Stureplan för att ta oss en titt. Jag har ju fortfarande inget leg så jag kommer ju definitvit inte in någonstans. Men man dör ju inte av att testa. Tyvärr blev det ingen framgång så vi gick till Sleven, köpte wok och åkte hem till Johan där några grabbar hade grabbkväll. Trevligt. Men det blev en tidig kväll. Vid halv tre somnade jag framför någon film på femman.

I morse vaknade jag tidigt, men låg kvar i sängen och drog mig. Jag är ju ändå ledig :) haha det är faktiskt det enda vi har gjort idag. Legat och kollat på TV! förresten, haha, varför gå det så jäkla mycka fetto-program? Det är liksom inte ett om dagen, utan först kommer Bigget loser Sverige, efter det kommer världens fetaste familj- och jag, sen avslutar fyran med feta husdjur, feta ägare. haha, det är i och för sig ganska underhållade!

Nu blir det lunch och ikväll blir det myspys med Annie:)


Myspys med Kotten i hennes lya. Fruktsallad är nyttigt... men i lagom mängd haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0