Bättre sent än aldrig

Alltså är jag ett skämt? Nej, men man skulle kunna tro det. Vi kan väl i alla fall konstatera att jag är världens sämsta bloggare... Hur som helst så kommer jag in i perioder då jag bloggar massvis, och sen då jag inte bloggar nåt över huvudtaget. Nu har det väl gått nästan ett halvår, haha! SKAMLIGT! Men kommenterar ni så blir man lite peppad, undrar varför?

Jag bor fortfarande i Stockholm och jobbar i Bromma Blocks på Vero Moda med underbara, fantastiska kollegor. Jag har fått en egen lägenhet, fast där spenderar jag ju inte så där jättemycket tid, så en vän till mig bor också där. Är det nåt mer ni undrar över så kan ni ju fråga, jag har ju som sagt inte varit så effektiv här på sistone. Kanske borde börja bli det?


Nyårsafton var kanon!
Jag firade jul i Stockholm, utan min familj:(


Kommentarer
Postat av: Sanne

your back :D

2011-02-11 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0